-PM 10 perc

-Kézállásban nyomás:3x5

-Emelvényről nyomás(nem tudtam még kinyomni magam,ha teljesen,egészen a vállamig beengedem magam): 2x felek

-Pistol: 2x5-5

-Swing kétkezes: @20 15/15 6 kör-ennyit tudok tökéletes formával végrehajtani

-Tigrisjárás: 2x20 m.

-PM

A jobb bicepszem alsó része érzékeny kissé. Húzódzkodásnál fáj,így ezt most hanyagolom. Szakításnál nem érzem. Igazából nem tudom mi lehet,mert itt még talán sosem éreztem fájdalmat. Javulgat,de óvatos vagyok!

Este a csoporttal 1 óra PM.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr635474047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.