-IC

-GN

-Military Press létra : @36 4*1-2-3

-TPU alsó fogással : @16 1*5,@24 1*4,@32 3*2

-Pistol : @16 1*3-3,@20 1*2-2,@24 3*2-2

-Földharc : 5*3 perc

-Brettzel

-Korrekciók

 

Ballagáson voltam ,ezért a déli edzésidő áttolódott estére .Sokat álltam a napon délelőtt,csakúgy szívtam magamba a D-vitamint .:-)Aztán étterembe mentünk,ahol sikerült megennem 8 szelet húst,zöldségekkel és salátával .Egészségemre!:-)

A szokásos szombati nap,csak most a swinget kihagytam,mert beálltam a srácok mellé földharcozni .Nagyon élveztem! Jó erőben vagyok !:-)

Holnap vasárnap és gripper és SMR lesz+Elekre megyünk Kriszta szüleihez,ahol megint nagy kajálásra van kilátás .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr122868099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása