-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Dupla felvétel és nyomás:2*@24 5*5

-Swing egykezes:@20 10-10,9-9,8-8,7-7,6-6,5-5,4-4,3-3,2-2,1-1  10-5-ig 30 mp.-es pihikkel,aztán kevesebb

-Felvétel:@20 10-10,9-9,8-8,7-7,6-6,5-5,4-4,3-3,2-2,1-1      10-5-ig 30 mp.-es pihikkel,aztán kevesebb

-Swing-clean:@20 6-6,5-5,4-4,3-3,2-2,1-1

A nyomást felvettem,mert kíváncsi voltam a mozgásomra.Teljesen jó,ezt a minőséget fogom tartani a nagyobb súlyoknál is.

Aztán lecsúszott 152 db swing,és ugyanennyi felvétel.Élveztem a jó mozgást!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr255143603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.