-PM 10 perc

-Lábemelés: 1x20

-Fekvőtámasz:1x10

-Egykezes egylábas fekvőtámasz: 1

-Clean and Front squat létra: 2x@32  3x1-2-3

-Tigrisjárás terhelve oldalról: 4x10 m. kb.

-Kötelezés: 5x 20 mp.  10 pihikkel

-PM

Tök jól ment a guggolás és végre a felvétel is. Felvettem videóra és az van,hogy a térdeim az alsó ponton elindulnak egy nagyon picit befelé. Dolgozok majd ezen,hogy stabilabb legyen az a térd.

Nagyon kellemes edzés volt!

Ez pedig egy videó,amit a tanítványoktól kaptam: :-)

Clean and Press,Swing

 2013.12.02. 08:01

Vasárnap:

-PM 10 perc

-SFG plank: 4x15 mp.

-Clean and Press létra: 2x@32  3x1-2

-Swing kétkezes: 15/15 10 kör  @20

-PM

Péntekem úgy alakult,hogy csak este a PM csoporttal mozogtam. Szombaton megint csak PM volt.Vasárnap végre megcsináltam a nyomás létrát. Nagyon precízen csinálom,emiatt tuti,hogy lassan fogok vele haladni. Sehova nem sietek,már....:-)

Délelőtt jóga!

Délután:

-IC állva

-PM 10 perc

-Kézállásba felmegyek,majd fal nélküli nyomás gyakorlása

-Kézállásban nyomás falnál: 3x3

-Lábemelés fekve,nyújtott lábbal: 2x20

-Deadlift:@40  2x10  (ez mennyire sokrétű gyakorlat!!!!csináljátok!!!)

-Kötél hullám+tigrisjárás: 30 mp.+30 mp.  folyamatos végrehajtás 5 körben

-PM

Nem ez volt a terve,de néha el kell térni. El is tértem,hogy a trapéz izom alsó fele pihenjen,ami egészen kisugárzik a nyakamig és a vállamig. Tegnap voltam vele csontkovácsnál(ilyen helyen sem voltam mostanság),és mérföldekkel jobb lett. Mégiscsak jó ez is valamire,be kell látnom. A holnapi földharc kimarad,pihenjen a nyakam,csuklyám. A dupla golyós létra pedig folytatódik,amikor készen állok újra. Nem idegesít egyáltalán,komolyan! csak változok én is.....:-)

Földharc,Deadlift,TGU,Swing

 2013.11.26. 16:38

-Délelőtt földharc

Csak technika,mert mint kiderült nem a nyakammal van baj,hanem a jobb lapockám belső részével. Javulgat,de nagyon könnyen rásérülnék.

-PM 10 perc

-SMR

-Deadlift: @40 5x5

-TGU: @24 ,@28,@32,@36    1-1

-Swing kétkezes: @24 10x10  minden percre

-PM

-PM 10 perc

-IC állva

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Clean and Front Squat létra: 2x@32  3x1-2-3  picivel több,mint 16 perc alatt

-Fekvőtámasz: 10

-Fekvőtámasz társsal,óvatosan terhelve

-Tigrisjárás: 2x18 m.

-Metcon: 5 perces,csak saját súllyal mozogtam

-PM

Átköltöztünk!!!!:-)