-PM 10 perc

-Lábemelés: 1x20

-Fekvőtámasz:1x10

-Egykezes egylábas fekvőtámasz: 1

-Clean and Front squat létra: 2x@32  3x1-2-3

-Tigrisjárás terhelve oldalról: 4x10 m. kb.

-Kötelezés: 5x 20 mp.  10 pihikkel

-PM

Tök jól ment a guggolás és végre a felvétel is. Felvettem videóra és az van,hogy a térdeim az alsó ponton elindulnak egy nagyon picit befelé. Dolgozok majd ezen,hogy stabilabb legyen az a térd.

Nagyon kellemes edzés volt!

Ez pedig egy videó,amit a tanítványoktól kaptam: :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr765671586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.12.02. 20:24:31

Hali!

Ez egy saját bérlésű edzőterem lesz? Csak golyózásra fenntartva?

Biztos frankó lesz. Majd egy kis képsorozatot tegyél már fel róla, ha kész!

Nagy Laci RKC 2013.12.02. 21:26:23

@Sanyi gyerek: Szia!

Saját bérlésű edzőterem PM-re,kettlebellre és bármire amire éppen használjuk.Nincs még teljesen kész,de rajta vagyok az ügyön.
Facebookon nem vagy fent?