Török,Snatch

 2013.08.24. 16:27

-PM 10 perc

-Török: 1-1  @16,@20,@24,@28,@32,@36,@40

-Snatch tesz: @20  6 perces teszt,ahol az utolsó körben 29-et húztam,tehát 15/15-ös snatch-nél 7 ismétlésekkel fogok dolgozni.

-PM

Este a csoporttal 1 óra PM.

Török! Az indulásnál megfeszítem a hasfalam,leszorítom a derekam és teljes kontroll alatt indítom a mozgást. Így szeretném megcsinálni a 48-as törököt.

A szakításnál egyenlőre ez az én súlyom. 15/15-be 7 ismétléseket fogok húzni,majd ha elérem a 60 vagy még több kört,akkor jönnek a 8-ak.

Ennyi,ha délután még lesz időm,akkor a grippereket bal kézzel nyomogatom!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr705474918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.08.24. 19:53:41

Hali!

Erre a szakításügyre már eddig jó néhányszor nagy elánnal rákattantál, de aztán valahogy mindig elsikkadt a dolog. Ez most egy újbóli nekibuzdulás, vagy végre komolyan is veszed :-)

Nagy Laci RKC 2013.08.24. 22:36:18

Sanyi-Sanyi!:-)

2012 áprilisában történt ami történt.Újra kellett tanulnom az összes mozgást.Szépen sorjában,lassan és nagyon kicsi súllyal.Voltak mumus gyakorlatok,mint a dupla súllyal guggolás,swing,snatch.
Fel kellett építenem ezeket is,mert amikor nagyobb súlyra mentem,valahogy a testem mindig bejelzett,hogy óvatos legyek.
Ma már tudok dupla 24 esetleg dupla 28-cal guggolni,swingelni kétkézzel a 32-es golyóval.Swingelni dupla golyóval még mindig nem,de nem aggaszt a dolog,mert azt is felépítem,úgy mint az eddigi összes gyakorlatot.
Áprilisban újra kellett vizsgáznom,így előtte kénytelen voltam szakításokat végezni,hirtelen,pörgetve,hogy meglegyen a 100 ismétlés 26.-ára. Sikerült!
A vállam nem igazán szerette,így abbahagytam.A másik dolog,hogy fentről dobjuk be a súlyt,így a csavarodás a deréknál itt a legnagyobb,aminek persze ellenállunk,de én igazán féltem ettől a gyakorlattól.Nem kockáztattam,nem is csináltam!
Viszont mára megért rá a testem,meg én fejben is,hogy megtanuljam ezt a gyakorlatot nagyon precízen csinálni. Viszont gyenge vagyok mint a harmat,így nekem a Vo2 maxokhoz elég a 20-as.De örülök és élvezem,hogy csinálhatom! Azt hiszem válaszoltam....;-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.08.25. 08:30:47

Akkor hajrá! Csak aztán végezd valóban rendszeresen!

Egyébként a half snatch elég jó alternatíva lehet a csavarodás elkerülésére, no meg így lehet kicsit nagyobb golyókkal is végezni. Hiszen ekkor a hangsúly a golyó robbanékony fej fölé szakításán van, lefelé pedig egy biztonságosabb, jobban kontrollálható utat jár be a golyó.
Jól kiegészítheti ez a @20-as Vo2-es gyakorlatot, hiszen ezt lehet akár @24 vagy @28-cal is végezni (nyilván alacsonyabb ismétlésszámmal)

De ez csak egy ötlet, ha maradsz az eredeti Vo2-es programnál, az is szép eredményeket tud hozni a kis @20-as golyóval.

Ui:
Azért azzal a törökkel csak vigyázz!

Nagy Laci RKC 2013.08.25. 10:34:38

@Sanyi gyerek: Half snatch jó dolog,tetszik!
Én azt gondolom,hogy a sok szakítás,csiszolja a technikát,és a nagyobb golyókkal is jobban fog menni.A 20-assal fogok inkább dolgozni és néha előveszem a 24-est.A terv ez,de azért változhat!
A bent press volt a ludas és nem a török!:-)