-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Fekvőtámasz térdelve: 3*20

-Korrekciós gyakorlatok a hasfal és a farizom aktiválására

-Deadlift:@24 5*5

-Korrekciós gyakorlat swingre

-Egykezes egylábas fekvőtámasz: 2*1-1

-Tigrisjárás nehezítve

-PM

Tegnap este volt SMR.

A tegnapi rossz szakításoktól a derekam picit érzékeny,így csak óvatosan mozogtam. Nem izgulok,pár nap és teljesen rendbe jön. A mai nap csúcspontja az egykezes egylábas fekvőtámasz,ami szerintem elég jól sikerült. Fel is teszem róla a videót. Érdekes,hogy ilyen jól még sosem ment,sőt legutóbb amikor csináltam,nem is tudtam rendesen megcsinálni. Csak megérte visszalépni a fekvőknél és megtanulni használni a hasfalat,illetve a törzset.Ezt minden gyakorlatnál kamatoztatni tudom!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr905332447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.