-PM  10 perc

-Invertált evezés: 2*12

-Kézállásba emelések gyakorlása falnál,nyújtott könyökkel

-Támasz nélküli nyomások gyakorlása,de csak fél mozdulatok

-Lábemelés nyújtva fekvésben:2*10

-Török:1 perc fel,majd 1 perc le és a csontos alátámasztásnál nem lehet megállni

@16 1 kör

@20 1 kör

-PM

Ilyet gyakorolgattam ma:

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr285301831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2013.05.16. 13:58:15

Hú, ez klassz, nagyon ügyes vagy!

Nagy Laci RKC 2013.05.16. 22:14:44

@Juci SFG: @szunda training: Aranyosak vagytok,de ez még nem szép!Az a cél,hogy nyújtott könyökkel és elrugaszkodás nélkül tudjak felmenni.
A másik cél pedig,kézállásban nyomás támasz nélkül!