-PM 10 perc

-Vízszintes húzás: 2*10

-Goblet guggolás: @24 4*5

-Török: 30 mp. fel és 30 mp. le és kézcsere,pihenni nem lehet a csontos alátámasztásnál

@16 1-1

@20 1-1

@24 2*1-1

majd kipróbáltam olyan lassan,ahogy csak tudom. 1 perc 40 mp. lett a 24-es golyóval.

-Dupla súllyal felvétel:2*@16 5 2*@20 5 2*@24 5  ezt folyamatosan végrehajtva,pihenő csak a legvégén 1,30 perc(ja és minden ismétlés a földről indítva)-nagyon kemény

-SFG plank: 15/15 3 kör

-Tigrisjárás 20 m.

-PM

Tegnap este az SMR hengert használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr245256935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.