Török,Goblet

 2012.10.24. 15:01

-PM 10 perc

-TGU:@24 20 db-folyamatosan végrehajtva, 1-1 10*

-Goblet guggolás:@24 5*5-minden guggolás előtt visszatettem a golyót a földre

-Berántós téma:@16 2*10

-Csípőemelés függésből:3*2

-Tigrisjárás 20 m.

-PM

Na,visszatértem Erdélyből!Gyönyörű helyeken jártunk!Egyszer mozogtam egy keveset:

-Fegyencedzés

Fekvőtámasz 3.lépés:3*20

Lábemelés 1.lépés:3*40

Ma pedig kipróbáltam a törököt,nem csak hídig.Kíváncsi vagyok a vállam,hogy fog reagálni rá.Egyenlőre teljesen oké.Guggolgattam is,méghozzá vegyítve a rehab gyakorlatokkal,azaz minden ismétlést visszatettem a földre és újra feszítettem a hasfalat.

Holnap Csíky Ferihez megyek,megbeszélni,hogyan tovább.Milyen gyakorlatok maradjanak,és melyek azok amiket mostmár kivegyek a repertoárból,illetve hogyan építsem be ezeket,és a feszes hasfalamat az edzéseimbe.Eddig is ezt próbáltam elérni,de ebben ő a szakember,rengeteget számít,hogy ő mit fog javasolni.

Ha már Pesten vagyok,akkor benézek a shopba is,imádok oda járni!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr24867602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.24. 22:07:06

Meg egy 15kg-os kalapácsot is! Biztos nem vennék észre...

Nagy Laci RKC 2012.10.25. 06:56:29

@Sanyi gyerek: 44-es nem lesz jó?:-)
Egyébként én csináltattam 11 kilós kalapácsot.
Cs.Attila!!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.25. 07:23:56

Á, Elite @44-esük már nincs. A CsAttila gyerek meg mostanság nem ér rá, még augusztusban adtam neki egy kis melót, azóta sincs kész...
süti beállítások módosítása