Rehab 8. hét

 2012.08.08. 14:47

-PM 10 perc

-Fegyencedzés:

Húzódzkodás 2. lépés:1*7,1*4

Guggolás 1. lépés: 2*20

-Ezeket a gyakorlatokat még nem tudom,hogy hívjam.Csíky Feri mutatta és a törzset,de főképp a hasfalat lehet bekapcsolni vele.

@12 és @16-os golyókat használtam hozzá.

-Sétáló kitörés:2*20m.

Holnap ha minden jól megy,akkor beiktatok egy kis strandot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr654701879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.08.08. 17:34:41

Szia Laci,

látom jó kezekben vagy és már a golyóbisokat is molesztálod! :) Meg dübörög a nyár a vakáció és az uszikálás. Mondtam én, hogy jó lesz ez!

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.08.08. 21:15:55

@confidenceandpower_Flóra: Szia Zsolti!

Csupa jó dolgokat mondott Erbszt doki,így egyre bátrabban golyózok.Éreztem,hogy ez lesz,így már előtte is dolgozgattam velük.
Nyári vakációnak vége,most már csak a felépülésre koncentrálok.Lassan,biztosan.
Átértékelődött bennem sokminden az edzéssel kapcsolatban.
De a lényeg,hogy egyre jobban vagyok és annak is nagyon örülök,hogy mondtad,hogy jó lesz ez!!!!:-))))

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.08.08. 23:06:39

@Nagy Laci RKC: :) Az utóbbi időben én is sokmindenben visszavettem, főleg az örömre koncentrálok.

Nagy Laci RKC 2012.08.08. 23:10:42

@confidenceandpower_Flóra: Szerintem megéri.Sehova nem sietek,most már.
süti beállítások módosítása