-PM 15 perc

-TGU : @40 2*1-1

-Clean-Squat-Press komplex : @24  1 perces pihivel

5 clean,5 guggolás,5 nyomás majd kézcsere

 

-Lábemelés függésből : 1*6

-Hídtartás : 3* 1 perc on/30 mp. off  -elülső híd

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Töröknél fölmentem @40-ig,ami szép szabályos volt,de már itt éreztem,hogy ma inkább átmozgatom magam. Ez is történt ezzel a komplex-el ,ami egyébként nagyon királyul ment,de ma elég volt a @24-es. Jól esett! Tegnap volt gripper és este SMR is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr274496279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.