-IC féltérden

-PM 10 perc

-Egykezes nyomás padon: @24 5-5,@32 5-5,@36 5-5,@40 5-5,@44 3-3,@48 1-1

-Egykezes evezés : @40 3*5-5

-Medvejárás : 2*@24  4*60 méter,1 perces pihivel

-400 méter kocogás

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Tegnap a masszőr szétszedett teljesen! Nyújtott,csavargatott és ő is azt mondta,hogy a deréktól indul ez az én húzódásom. Edzeni edzek vele,csak olyan gyakorlatokat nem csinálok ahol fájna a mozdulat. Azt mondta,hogy csak a nyújtás tud segíteni,legalábbis az ő jelenlegi tudása szerint,úgyhogy nyújtottam ma is.

Visszagondolva,hogy hol ronthattam el valamit!?Beugrott,hogy amikor nagyon rá voltam állva a bent press-ekre ,és egyszer az egyik 60-as próbánál volt egy mozdulat,ahol éreztem bal oldalt a derekamat,de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget,na ez akkor csípődhetett be. Igazából még mindig csiszolom a helyes technikát,csak akkor nem a 60-assal kellet volna,de megint tanultam. Türelem és nyugalom!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr394486566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.