-PM 12 perc
-TPU belelépve a súlyba: @20 3*3
-Clean and Press : @36  3*3-3
-Pistol : @24  3*3-3
-Swing egykezes : @24  100 db
-Brettzel
-Korrekciók

Ahogy tegnap írtam,a biofeedback-től függni ,hogy milyen terhelést adok magamnak .Ma ezt dobta a gép .:-)
Ha még lesz időm a fogorvos előtt,akkor a grippereket előveszem .
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr843977211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.01.30. 16:05:32

Üdv,

a te szinteden ez működőképes lehet. Erősen haladó koncepció. :)Valami olyasmire gondolsz, mint a Weider-féle ösztönös edzés?

Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.01.30. 16:24:45

@confidenceandpower_Flóra: Nem ösztönös,sőt!Az idegrendszer pillanatnyi állapotát nézi,hogy az adott gyakorlathoz mennyi izmot fog bekapcsolni,illetve mennyire érzi veszélyesnek azt. Péter oldalán kell visszalapozni és megtalálod!
Én Farkas Gábor barátommal veséztem ki ezt a témát.Privátban esetleg elküldöm amit én tudok,ha komolyan érdekel!

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.01.30. 23:39:43

@Nagy Laci RKC: Szívesen veszem a újdonságokat, új nézőpontokat. Az élethosszig tartó tanulás híve vagyok, szóval küldd, megköszönöm. Az ímélcimem: galba.zsolt@gmail.com. Üdv,

Zsolti
süti beállítások módosítása