-IC féltérden

-GN 10 perc

-TPU belelépve a súlyba : @16 4*5

-Floor Press : @32 5-5,@40 2*5-5,@44 2*5-5

-Boka és csípő javítása

-Pistol : @24 3*2-2,@32 1-1

-Swing kétkezes : @24   120 ism.,minden percben 20

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap ! Kicsit visszább vettem a súlyból a húzódzkodásnál és nagyon figyeltem a technikára . Ezzel nagyon le vagyok maradva !

Van a jobb lapockám közelében egy kisebb húzódás ,így a fej fölötti gyakorlatokat kilőttem .Próbálom kiszedni a hengerrel,de ha nem sikerül akkor péntek masszőr .Érdekes,hogy padlón nyomást nagyon régen nem csináltam és ugyanúgy megy .

Pistol! Egyre jobban megy,főleg a gyengébb bal lábammal !:-)

Ma még a grippereket előveszem .Most pedig oldalast fogok sütni,jó fűszeresen és sok fokhagymával .Imádom !:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr923445769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása