-GN 10 perc

-Chin up : @16 3*5

-Clean and Press létra : @36 3*1-2-3

-Dupla Clean and Front Squat : 2*@24 4*5

-Farmer cipelés : 2*@24 60 m.,2*@28 60m.,2*@32 60 m.,na ezt nem bírtam végig,kb. a felénél le kellett raknom. 1 perc pihi és ez még egyszer .A 2. körben is a @32-nél nem bírtam végig.

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap ! Érdemes a húzódzkodásnál a fogást variálgatni néha,ezt tettem én is ma .

Nyomásnál még ha fáradtabb is vagyok @36 3*1-2-3 létra simán megy . A tegnapi @60-as bent press-ektől azért fáradtabbnak éreztem magam .

Most nem swingel zártam az edzést,hanem farmer cipelést választottam .Kinyírta a fogásom teljesen . Este ,ég SMR lesz !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr503387370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása