-GN 10 perc

-Clean and Press létra : @40 2*1-2-3 , 1*1-1

-TPU belelépve a súlyba : @24 5*2

-Dupla Clean and Front Squat : 2*@32 3*5

-Burpee : 100 ism. ,minden percben 10

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap ! Tegnap suliban voltam,ami leszívott egy kicsit és nem akartam megkockáztatni,hogy az erős napom ne legyen erős .:-) Ezért inkább áttettem mára . Jó döntés volt .:-)

Nyomás ! 2*3-as létra ment,aminek nagyon örülök .A 3. nyomás nem volt a legszebb,de még elment . 3*3-as létrát eddig még csak egyszer sikerült megcsinálnom  @40-nel,de úgy érzem,hogy most már megint bennem van . Érdekes ez a nyomás!!Nem is mentem @40-ig mostanában és milyen jól ment mégis . Talán az erőt tényleg gyakorolni kell??!!!:-)

Minden guggolás előtt volt egy Clean,ami ütőssé tette a dolgot . Elfáradtam,de nagyon jól esett !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr793374832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása