-GN 10 perc

-Alternatív Floor Press : 2*@36 5*5-5

-Chin Up : @24 4*3

-Dupla guggolás : 2*@36 3*3

-Dupla clean : 2*@36 3*5

-Tabata Burpee : 8 * 8 burpee

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap ! Sikerült felavatnom az új szerzeményt,bár nem úgy,ahogy szerettem volna .Meg van most már a @36-os duplában .:-) Éreztem,hogy az idegrendszer fáradt és nem is szerette ezt a fajta mozgást ,mármint  a Cand P-t.Így maradt a padlón nyomás .

Dupla guggolás kemény volt,most vettem föl először két ekkora golyót .Majd annyira belejöttem,hogy csináltam is 3*5 dupla clean-eket . Azért rápróbáltam,hogy milyen nyomni is őket .Király ! Természetesen simán ment .

Swinget sem nagyon szerette az idegrendszer ,így maradt a tabata burpee .Kivégzett !Végig toltam a nyolcakat .Elég ennyi a hétről ! Jó hétvégét mindenkinek !!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr213305123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása