-IC

-GN 7 perc

-Clean and Press létra : @36 3*1-2-3

-TPU : saját súly 1*5 ,@20 3*3

-Pistol : @20 3*3-3

-Swing kétkezes+Burpee : 30/30,minden körben 10 swing+5 Burpee ,11 kör

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap ! Nyomás megint jól ment .Nem mondom,hogy teljesen jó a nyomásom,de rajta vagyok az ügyön és egyre jobb .

Húzódzkodás !Jól ment és ugye ezeket belelépve csinálom,ami azért nehezít rajta .

Pistol !Mostanában nem éreztem ezt a gyakorlatot és ma is nehezen tudtam megtalálni az egyensúlyt .Dolgozom a bokámon,aztán javulni kell ennek is .

Swing ! Azért csak 10 volt minden perben,mert a Biofeedback azt jelezte,hogy ma nem kéne nagyon erőltetni,így egy kis Burpee-val egészítettem ki .Kellemes volt !:-)

Ma még a grippereket előveszem .

Ma Kliment Lacival edzettem . Jár hozzám a csoportba edzeni,de ma velem tolta délelőtt .Miután végeztünk,bevezettem az SMR henger rejtelmeibe .Tehát még egy ember ,aki használni fogja a hengert .Ennek ilyenkor nagyon örülök,mert sokkal gyorsabbá teszi a regenerálódást és szerintem teljesen rá fog kattanni ő is ,mint én .Fáj egy kicsit,de megéri!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr993125588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása