-GN 6 perc

-Korrekció a törzs bekapcsolására

-Clean and Press : @24 3-3, @32 3-3,@36 1-1, @40 3*1-1

-Chin up : saját súly 1*5,@16 2*3 ,@24 2*3, @32 3*2

-Dupla guggolás : 2*@24 2*5 ,2*@32 2*5

-Dupla swing : 2*@16 1*10 ,2*@24 3*10

-Burpee : 50 db : 2 perc 49 mp.

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap !

Nyomás ! Ma nagyon éreztem !Végre megint elővettem a @40-est .Kimondottan jónak éreztem az első nyomásokat ,pont amit felvettem .

Húzódzkodás !Alsó fogással csináltam ma .@24-ig belelépve ,aztán pedig övre kötöttem .Nem biztos ,de szerintem @32-be még 3*2 sosem ment,úgyhogy örülünk ,de majd még utánanézek .

Guggolás ! Ma csak guggoltam,tehát nem volt minden guggolás előtt clean .

Dupla swinget sosem csinálom .Ma rápróbáltam,hogy tudom e még !:-)

Burpee-val zártam az edzést .30 ment egyben majd pár másodperc pihi és még 20 .

Holnap IC még lesz meg valamikor egy kis SMR !

Jövő héten pár napot Hévízen töltünk,de azért sikerült leszerveznem,hogy ne maradjak edzés nélkül .Zalaegerszeg egy köpésre lesz ,ahol Farkas Gábor RKC –val közös edzést tervezek .:-) Szuper,hogy most már ilyen sok helyen van RKC !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr223072243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása