-IC

-GN 5 perc

-Clean and Press : @32 1*3-3,@36 2*3-3

-Chin up : saját súly 5, @16 2*3,@24 2*2, @32 1*1

-Pistol : @16 4*3

-Swing kétkezes : @24 9 perc 30/30,minden percben 18 ism.,össz.:162 ism. kb.80%-on

-Brettzel

-Korrekciók

 

Nyomás ! Kicsit korrekcióztam közben  és kimondottan jól ment ma a nyomás . Mostanában ezzel a súllyal ennyit nem igazán nyomtam .

Húzódzkodás alsó fogással !Belelépve csinálom ,ami ugye nem könnyít a gyakorlaton .Sikerült úgy ,hogy egyik lábbal @24,a másikkal pedig @8 .Úgyhogy ennek is örülünk !:-)

Pistol ! Éreztem ma nagyon ezt is .

Swingnél sem téptem magam ,hisz ez a közepes nap a héten .Jól esett minden és pont 1 óra volt .A tegnapi naptól,valami iszonyat izomláz van a lapockák körül .Hogy mitől?:-)Edzéstartás előtt szoktam egy kicsit TPU korrekciókat csinálni,de nagyon óvatosan .Lehet ,hogy ott dolgoztatok valamit,ami eddig pihent ?!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr363024625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása