-5 kör: (a gyakorlatsor végén 1 perc pihi)

 Gyűrűn fekvőtámasz 10

 Invertált evezés 10

 Fejhám @24 10

 Köteles bicepsz @24 5

 

-„Világ körül” : 2*10 kg 4* mindkét irányban

-Swing kétkezes : @40 10*12  minden percben 12 ism. össz.: 120 ism.

-Lazítgatás

 

 

Sok mindent akartam ma csinálni és sietni is akartam . Így sikerült ezt kitalálnom .A köteles bicepszen kívül,a többi nagyon könnyen ment .

A swingnél nagyon figyeltem a térd dologra .Néha azt érzem,hogy tudok swingelni,néha meg azt ,hogy még bőven van mit gyakorolni .Hát ilyen ez!:-)

Ma még lesz gripper+SMR .

Egy másik dolog .2010.dec.16.-án (Édesapám szülinapja) sikerült megsérülnöm elemelés közben .Mondjuk ami biztos,hogy túlfeszítettem a húrt akkoriban,szinte mindenben .Valami gerinc körüli izom vagy ideg kapott olyat ,ami nem volt jó neki .Megjártam a poklot .Legalábbis ami számomra a pokol .Nem tudtam edzeni és azt sem tudtam,hogy kihez forduljak segítségért .(Edzésnek nem mondanám ezt az időszakot,inkább csak mozogtam)

Nagyon sokan terelgettek ,amit nagyon köszönök .Végül egy gyógymasszőr volt aki megmentett .5 kezelés kellett és most már teljesen gyógyultnak mondom magam .:-)

Ezt csak azért írtam le,hogy ha valakinek hasonló sérülése van,azonnal forduljon szakemberhez és ne várja azt,hogy magától meggyógyul .

Mivel ,hogy most már minden oké,jöhet az FMS felmérés ,márciusban ha Gabi is úgy akarja .

Ma sikerült megméretni a testzsírszázalékomat !

11,5 % lett,aminek én nagyon örülök!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr392707478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása