-Deadlift : 80-100-110-120  4*5

-Gyűrűn fekvőtámasz : 5*10

-Invertált evezés : 5*10

-Pistol : 10*1-1

-Swing kétkezes : @40 7*10

-Lazítgatás

 

 

Elemelést olimpiai rúddal csináltam .Péternél olvastam a sima fogást ,ujjráfogás és öv nélkül .Lehet,hogy maradok ennél a verziónál én is .Kezdésnek frankó volt,bár a súly nagyon könnyű volt .

Visszaraktam most már a Pistolt is .Amióta meghúztam a derekam nem tudtam csinálni .Ma volt az első próbálkozás és most már jó lesz ez .

A nagysúlyos Swing is visszakerült. Így lesz teljes az életem .:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr42668359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása