-Elemelés: 100 kg 2*5

-Húzódzkodás :5*5

-Gyűrűn fekvőtámasz :5*10

-Invertált evezés :5*10

-Goblet guggolás :@24 2*5,@32 2*5,@40 2*5

-BUP : @16 1*5-5,@24 2*4-4, @28 jobb 2*2,bal 2*1 ,@32 jobb 1*2

-Lazítgatás

 

 

Na,elkezdtem az elemelést! Nem nagyon vitézkedtem a nagyobb súlyokkal,óvatos duhaj vagyok .(ezek után) Egyébként azon gondolkoztam,hogy felkeresek egy erőemelőt és megkérem,hogy mutassa meg,hogy ők ,hogy csinálják pontosan ezt a gyakorlatot .Igaz,hogy emeltem súlyt,de ezt a súlyemelők máshogy csinálják és szerintem a pówerosok jobbak ebben .Ez a terv!Lehet,hogy felkeresem az öreg világbajnokot Szarvason .

A goblet guggolás nagyon jól esett,lazult is a csípőm egyből .

A BUP nem volt betervezve ,de egész jól ment,így fölmentem ballal 28-ig ,jobbal pedig 32-ig.

Mára ennyit+ lesz még SMR.,

Ja,és közben míg írom a bologot meglett a grippermunka is.

(Bal HG 200 6 ism,jobb CoC 1 5 ism.)*10

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr892581290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása