-SMR                                                                                                                                                                                    -Clean and Press létra :@40 1*1-1,2*1-2

-Húzódzkodás létra :@20 2*1-2-3-4,1*1-2-3

-Renegade row+fekvőtámasz :2*@24 5-5+5fekvő  5*

-Snatch : @20 1*10-10,@24 1*10-10,@32 2*5-5

-Farmer cipelés :@32 60m. jobb ,majd 60m.bal 2*

-Plank : 4*1 perc   -ez volt a farmer közben

-Lazítás

 

 

Nagyon jól esett ez a kis mozgolódás .Jól ment a nyomás. Nem akartam teljesen kinyomni magam,tehát hagytam egy kicsit a bankban .(Aki ezt nem érti,annak majd elmondom edzésen ) Húzódzkodás megint egy picivel jobb volt és a másik nagy kedvencről nem is beszélve,renegade row .A swinget még kihagytam .Helyette egy kis snatch ,egy kicsit nagyobb súllyal .Fasza volt,élveztem. A végén kinyírtam a törzset és a fogást .Este SMR+gripper. Végre kellett már egy ilyen fasza edzés .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr962578957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása