-Elemelés . csak bemelegítés volt

-Gyűrűn fekvőtámasz : 5*15

-Invertált evezés : 5*10

-Súlytartás : @8 30on/off ,karonként 4*

-RKC plank: 30on/off 4*

-Kártyatépés

-Nyújtás

 

 

Úgy mentem le edzeni,hogy egy nagyon kicsit éreztem a derekam .Két hete amikor elemeltem akkor húztam meg és még mindig nem volt teljesen rendben .Szerencsémre a kezdő fogásnál jött ki jobban és nem nagyobb súlynál ,így ma a swing is elmaradt. Próbáltam ,de nem volt jó neki . Ezek után csináltam egy kis fogáserőt ,golyótestet tartva .Meg volt kártyatépés is. Tanultam ebből a mai edzésből,hisz a szervezetem jelezte,hogy nem alkalmas az időpont. Jó lenne máskor hallgatni rá!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr352519574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.