-Clean and Press : 40 kg 5*1-1

-Húzódzkodás felső fogással létra : 20 kg 3*1-2-3

-Köteles bicepsz : 20 kg 2*5 ,24 kg 2*5, 32 kg 2*3, 36 kg 1*1, 40 kg 1*1

-Farmer cipelés : 32 kg  60 m. bal,60 m. jobb     3*

-RKC Plank : 4*30 on/30 off

-Nyújtás

 

 

Na ,elkezdődött ez is ! C and P –nél 3*1 lett volna ,de úgy gondoltam ,hogy had szokjam a @40-est! Szerdán lesz a közepes nap ,ott már 2-es létrát akarok csinálni . A köteles bicepsznél eddig @32 –ig mentem,most fölugrottam @40-ig. Próbáltam nem beledőlni ,és tényleg nem izolációs gyakorlat. Ugye a héten a snatch kimarad ,swingelni meg nem akartam,hisz fogok még rengeteget . A farmer cipelésnél annyi pihi volt ,hogy 1* megálltam magnéziázni egy kicsit . Egyébként nagy magnézia fogyasztó vagyok ! Rettentően élveztem a mai edzést,a féli- meddig új helyen .Szuper volt !!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr22481112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása