Elemelés,Swing T.s.:85,60 kg

 2010.11.04. 14:03

-Elemelés : 110-130-140-150-160-170-175-180 kg !!

-Swing : 40 kg 30/30  Minden percben 10 ism. össz.:100 ism.

-Rolling Thunder : max. 50 kg 1-1

-Nyújtás

 

 

 

Elemelés fasza volt.Egyéni csúcs!!Éves célban benne volt a 180 kg.Nagy pipát neki!!Én úgy csinálom az elemelést,mint a súlyemelők és ráfogok a nagyujjamra.Mondjuk a csípőt nem engedem olyan mélyre az indításnál.Lehet,hogy ki kéne próbálnom a fordított fogást.Azon gondolkoztam,hogy a fordított fogásnál a hátat jobban lehet használni (szerintem).Ha valakinek van valami ötlete ezzel kapcsolatban,szívesen fogadom.2011-es cél elemelésben a 200 kg!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr202423108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.11.06. 19:04:14

Hali!

Nem vagyok egy nagy szakértő, de mivel egyrészt senki se reagált, másrészt azért csak szoktam néha felhúzni, így mondom az okosságomat: a fordított fogásnak egyetlen szerepe van, a rúd kigördülését akadályozza meg.

Ezt egy bizonyos súlyig lehet hüvelykujj ráfogással ellensúlyozni, de nagyobb súlyok esetén már letépődik az a hüvelykujj... :)

A fordított fogást is gyakran cserélni kell (melyik tenyér van szemben és fordítva), mert a kifordított tenyerű kézhez tartozó váll előnytelen helyzetbe kerül a fordított fogással, miközben lóg rajta 100+ kg.

A hát a szűk terpeszű felhúzásnál kapcsolódik be jobban, míg a széles terpesz esetén (amikor a két kar a lábak között nyúl le a rúdért), azaz a szumó stílusnál a lábakon van a hangsúly, az alsóhát szerepe csökken.

Nagy Laci RKC 2010.11.06. 20:04:52

@Sanyi gyerek: Köszi Sanyi!
Szerintem akkor 200 kg-ig maradok ennél a sima fogásnál és a hüvelykujj ráfogásánál,és a terpesz is marad szűk,hisz elsősorban a hát erősítésén van a hangsúly.